Polityka jakości

Nadrzędnym celem w działalności przedsiębiorstwa FAMPLAST Sp. z o.o. Sp.k. jest zapewnienie najwyższego poziomu jakości świadczonych usług  przy zachowaniu warunków prawnych, rynkowych oraz wymagań klientów.

Nasza firma dokłada wszelkich starań by spełnić oczekiwania odbiorców i w tym celu:

  • identyfikuje wymagania klienta
  • wspiera i doradza klientom w zakresie doboru elementów opakowań
  • przestrzega ustalonych warunków współpracy z klientami i dostawcami
  • realizuje produkcję opakowań z tworzyw sztucznych metodą wtrysku

Osiągnięcie tych celów jest możliwe dzięki realizacji następujących zasad:

  • zachowanie wysokiego poziomu jakości pracy i usług
  • świadomości pracowników co do swojej roli w kształtowaniu jakości i swojej odpowiedzialności w tym zakresie
  • doskonaleniu metod wykonywanej pracy
  • prowadzeniu ścisłego nadzoru nad przebiegiem i wykonaniem usługi
  • dokonywaniu analiz zewnętrznych czynników wpływających na funkcjonowanie firmy
  • ocenianiu ryzyka związanego z działalnością.
  • planowaniu i realizowaniu szkoleń dla pracowników.

Firma realizuje politykę jakości przez kreatywne podejście do zarządzania przez jakość, ze szczególnym uwzględnieniem:

  • promocji świadomości jakościowej
  • kultury jakości
  • powszechnego aktywnego udziału pracowniczego
  • motywacji jakościowej

Ustanowiona, akceptowana i zakomunikowana Polityka Jakości zobowiązuje wszystkich pracowników do świadomego realizowania założonych celów i zadań jakościowych, spełniania wymagań oraz ciągłego doskonalenia systemu zarządzania jakością. Pracownicy mają świadomość, że tylko indywidualna odpowiedzialność za jakość wykonywanej przez nich pracy i pełne identyfikowanie się z polityką firmy gwarantują osiągnięcie założonych celów.

Zatwierdził

Zarząd

 

Wydanie II

07.08.2018